Pallen klar!


Så va jag klar med min pall. 1 1/2 lång vecka har det tagit men jag är supernöjd över resultatet! Visst att den har lite skavanker här å där, kanske lite sne i tyget å så vidare men till nästa gång kommer det bli perfekt! Den är skön å sitta på och har sin charm, det räcker för mig!




Nu kommer jag gå vidare med att försöka göra en egen pinnstol. 2 tjejer i klassen har försökt göra stolar å bord själva men det är svårt med alla vinklar. Stadigheten har kanske inte varit i toppklass men snyggheten är utav denna värld! Så nu vill jag också prova. Jag behöver en stol till mitt bord som jag sitter å datar på om kvällarna.

Igår tvärgjorde jag en kruka. Jag klädde in den i samma tapet som min stora fina burk! Innan jag gjorde det så smörjde jag in tapeten med halvolja och ett brunt pigment. Tapeten va igentligen vit i botten men nu ser den så där gammal å spröd ut som en tapet i ett gammal gammalt hus å det vet ni att jag gillar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0