Dekopage


Under tiden jag varit borta har mina klasskompisar fått lära sig att dekopera! Man limmar fast servetter eller tidningar på... Ja lite vad som! kartonger, krukor, möbler you name it! Det är väl inte min starkaste gren då det har en tendens att bli rörigt å väldigt färgglatt. Men jag gjorde ialla fall ett försök. Dem i klassen har hållt på i 3 dar redan så dem hade gjort en massa fantastiska kreationer! jättefina som jag ska ta kort på imorn å visa er! Här kommer min låda som jag har gjort idag:





Fina tjejer på en burk gör var människa lite extra glad. I den här burken ska jag förvara nått extra fint!


Nu ska jag fila lite på vad jag ska bygga härnäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0