I sytagen

Jag har haft en stor syinspirerad period de senaste veckorna. Kjolen ska jag ha på min semester i Australien men mössan får jag nog lämna hemma!
Det här ska bli en fin gåbort klänning a la mad men.
Den här sötisen har jag inte sytt men fyndat för 40 kr på RK i Luleå. den skulle kunna funka som lampskärm men jag ska ha den till det den va tänkt för: kjolfluffare!
Den här stolen har fått sig ett lyft idag.
Strippad
Det här fanns under tyget
men jag ska ha skinn från en gammal kjol jag köpt på samma affär.
Så här blev resultatet.
Jag tycker den blev hyffsad! Inte alls vad jag brukar gilla men min smak svänger nog lite från 50 talets teakfest till lite mer industriellt å stela. kanske lite 90 men också funkismöbler från 20 talet tror jag på!
sist men inte minst kommer köttkvarnen.
Och en till väska till samlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0