Långt mellan gångerna.

Nu har det blivit lite långt mellan gångerna att jag skriver här. Det är mycke me jobb å det är många vänner å träffa sen jag flyttat tillbaka till Stockholm.
Idag har jag å Ingrid vare å hämta min nya soffa. Jag bestämde mig för ett tag sen att sälja min 3 sits Karlstad å köpa en 2 sits iställe å ha 2 mindre fåtöljer. Lägenheten är ju ganska liten så det blir lite luftigare så. 
just nu är det inte så luftigt då jag har både min nya å min gamla i lägenheten.
Så är det nån som är intresserad så finns det en vit Karlstad till salu i Blåsut! 2000 kr. Ca.
Jag har hittat en Rakke också som jag letat ett tag. Ikea har slutat tillverka dem så det är inte så ofta man ser dem på blocket. Med den hade jag tänkt måla luckorna nå fina färger. Förmodligen pastell Rosa, grön, gul å kanske blå. Resultatet får ni se senare i sommar.
Tack Ingrid för al hjälp med bil å bärning! Va gjorde vi utan varann?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du jag gör gärna om det! Det var ju så kul.. inga problem att parkera heller :-) Men nu är jag trött. Du Rakke ser verkligen ut att ha obegränsat med förvaringsutrymme, bra köp! Och nysoffan är en skönhet.

2011-06-30 @ 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0