Funkish.


Idag började jag lite smått på min stol jag köpte i Stockholm. Jag tänkte att jag gör den lite snabbt så kan jag börja bygga på MIN stol till veckan. Jag bestämde direkt då jag köpte den att den skulle få en vit ram. å så blev det idag.

Det är ingen trevlig miljö att vara i då man spraylackar å det är inget jag föredrar. Men ibland så måste man för att få ett snyggt resultat. Men oj så det luktar! Nu ska dem torka i endera 4 timmar eller 36. det är bara å välja. Sen ska det på två lager till innan det är klart.


Ser den inte redan mycket snyggare ut? Jag vill byta tyg på stolen för det som sitter på har blivit ganska solblekt på sina ställen och har några fläckar som inte går bort. Jag har köpt ett linnetyg, för jag tyckte det va snyggt som det var men det känns lite tunt så jag tror inte jag kan använda det. Men däremot så kom jag på att jag kan ta den nyinköpta gamla trasmattan från turen till byn idag å sy sitsen av. Vad tror ni om det? Är det inte lite jag!



/Monika

Kommentarer
Postat av: Lisette

Den blev superfin! Trasmatta lät himla snyggt. Jag borde snart få en sylektion hos dig så jag kan förverkliga ALLA mina drömmar. Hahah!

2010-11-18 @ 20:45:58
URL: http://lisetteliljebo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0