Guldkant.

Idag har jag känt lite extra glöd att fixa med möbler å annat. Min lilla hylla som legat å vänta på kärlek har idag fått en bladguldkant och blivit inoljad med linolja. Den sa bara slurp så torr va den. Nu va det här ett litet expriment för jag vet inte än om jag ska behålla den i teak eller om jag ska måla den. just nu ser det ut så här:
Före:
Efter:
Jag låter den vara såhär så länge så kanske den blir målad lite längre fram.
Jag å min kompis Hans va på loppis i lule å jag hitta den här fina:
Dem här såg jag på Retromässan i Münchenbryggeriet. Söta som få!
Förra veckan hade vi en gästlärare som försökte lära oss ådringsmålning
Får det lov att vara lite marmor?
Till Utställningen vi har i Maj har jag fått i uppdrag att göra den här
Jag har bestämt mig för att göra den svart å sätta en rygg på som ska se ut som optikertavlan. Tror det kan bli Ballt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0